Przejdź do treści

VII Sesja Rady Gminy Rymań

Data posiedzenia
30-01-2025, godz. 13:30
Miejsce posiedzenia
Sala konferencyjna Urzędu Gminy Rymań ; ul. Szkolna 7 ; 78 -125 Rymań

Porządek obrad

  • 1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności.
  • 2. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
  • 3. Przedstawienie porządku obrad.
  • 4. Informacja Wójta Gminy Rymań o działalności w okresie międzysesyjnym.
  • 5. Trybuna obywatelska.
  • 6. Podjęcie uchwały w sprawie ustanowienia zasad przyznawania sołtysom diet i zwrotu kosztów podróży służbowej.
  • 7. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Wspierania Rodziny w Gminie Rymań na lata 2025-2027
  • 8. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w szkołach prowadzonych przez Gminę Rymań.
  • 9. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia pomiędzy Gminą Rymań, Gminą Siemyśl, Gminą Kołobrzeg i Miastem Kołobrzeg w zakresie powierzenia zadania organizacji publicznego transportu zbiorowego.
  • 10. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalenia wysokości stawki opłaty oraz określenia stawki opłaty podwyższonej.
  • 11. Podjęcie uchwały w sprawie zwolnienia w części z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi kompostujących bioodpady stanowiące odpady komunalne w kompostowniku przydomowym.
  • 12. Podjęcie uchwały w sprawie pozbawienia kategorii drogi gminnej poprzez wyłączenie z użytkowania jako drogi publicznej.
  • 13. Podjęcie uchwały w sprawie utworzenia Placówki Wsparcia Dziennego prowadzonej w formie pracy podwórkowej.
  • 14. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu ogólnego gminy Rymań.
  • 15. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu na 2025 r.
  • 16. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Rymań na lata 2025-2030.
  • 17. Wolne wnioski i informacje.
  • 18. Zakończenie sesji.